Nog één dag..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge en Michelle - WaarBenJij.nu Nog één dag..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge en Michelle - WaarBenJij.nu

Nog één dag.....

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge en Michelle

12 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Nog 1 dag en we kunnen eindelijk gaan. Ik begin het nu wel heel erg spannend te vinden. Op het laatste moment moet er natuurlijk nog van alles gedaan worden. We gaan zo eerst onze poes (ja Ria!) naar het pension brengen. Dat vind ik het ergste van alles. Dan het hele huis stofzuigen en koffer definitief inpakken. Hoewel ...koffer...het is eigenlijk een grote tas. Hmmm, 12 kilo is echt niet veel wat mee mag, dus stapeltje kleding wijzigt steeds:-( Ik hoop hier een keer foto's te kunnen plaatsen maar heb geen idee hoe dat moet. Kabeltje is wel mee, dus misschien weet iemand uit de groep het. Morgen om 10.00 uur gaan we met de trein naar Schiphol (er reist dan al iemand van de groep mee, Marielle van 31 dus dat is gezellig) en om 14.45 vliegen we naar Londen. Van daaruit vertrekken we om 17.05 echt en landen om 6.00 plaatselijke tijd in Delhi (3 uur later dan hier). Daar gaat het programma meteen beginnen!
Nou, doeiiiiii.

• 12 Juli 2007 - 09:12

Truus:

Hoi Inge en Michelle,

Wij wensen jullie 'n goede reis,
    en hopen dat jullie er van genieten , leuk zo'n site ,we hopen dat het lukt met de foto's
    En laat maar snel iets horen !!!

'n dikke knuffel en veel liefs
    van ons Truus en Joop

• 12 Juli 2007 - 09:27

Michelle:

eehj Mamma:)

Ook zo'n super zin om ta gaan!!

• 12 Juli 2007 - 09:59

Theo:

Hoi Inge,
    Vanuit Italie heel veeeel plezier gewenst. Geniet er van met zn 2tjes.
    We zien alkaar weer na de vakantie.

Doei

• 12 Juli 2007 - 10:28

Jan:

Gaaf zo'n site, Inge.
    Ik zal zeker je berichten volgen. Ik hoop dat jullie onwijs veel plezier hebben.

groetjes,

Jan

• 12 Juli 2007 - 10:38

Lianne:

heel veel plezier gewenst en een goede reis!! ben benieuwd naar jullie ervaringen!
    groetjes

• 12 Juli 2007 - 10:46

Ria:

Hoi Inge en Michelle,
    Een hele fijne vakantie samen en geniet ervan. Ben heel benieuwd hoe jullie het ervaren.

groetjes van Ria

• 12 Juli 2007 - 12:02

Joop:

Heel veel plezier! Groeten Joop

• 12 Juli 2007 - 14:48

Corrie Decock:

Inge wat leuk dat jullie zo,n reis gaan maken en wij mee mogen genieten.
    Wens je samen met je dochter goeie reis, en geniet!

Liefs, Corrie

• 12 Juli 2007 - 16:42

Theo:

Inge en Michelle
    ik hoop dat jullie een onvergetelijke reis gaan beleven met veel hoogtepunten en goed weer
    kijk graag uit naar je verslagen
    keileuk idee

groet Theo v K

• 12 Juli 2007 - 17:36

Ine:

Hoi avonturiers,

Klaar voor de grote trip? Niks vergeten? Fohn en styler, fotocamera, video, laders, kabeltjes, boeken..... 12 kilo is snel gevuld, dus geen wonder dat het stapeltje kleren steeds kleiner wordt. Nou, veel sterkte ermee!

Een hele goede reis gewenst en keiveel plezier!

Veel liefs van Marco en Ine

• 12 Juli 2007 - 17:44

Margriet:

Hallo Inge en Michelle,
    Fohn heb je niet nodig, 't is daar warm dus je haar droogt gewoon. En kleding? Niet te veel, zo hebben daar ook water (in de rivieren) en zeep kan je overal kopen. Maar zonder dollen, geniet beiden en we volgen jullie. Groeten, ook van Bart

• 12 Juli 2007 - 17:47

Betty:

hey meiden.
    en bijna is het zover. Spannend hoor. Ben natuurlijk waanzinnig benieuwd hoe jullie het zullen hebben, dus kijk uit naar verslagjes en foto's!!!
    GENIETSE!!!!!!!!

• 12 Juli 2007 - 17:58

Dineke En Hannie:

Net jou spannende verhaal gelezen na een uitgebreid en voedzaam maal!!!!!
    We wensen jullie beidjes een fijne reis en behouden thuiskomst

• 12 Juli 2007 - 20:34

Jolande:

Jeetje wat gaaf dat jullie dit zo doen. Heeeeeel veeeel plezier en maak gebruik van je fototoestel, ben nu al benieuwd naar de foto's

• 13 Juli 2007 - 17:40

Diane:

hoi Inge en Michelle,

ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen en ben echt benieuwd naar de foto's.
    op de bso gaat alles goed. maak je daar maar niet druk om.
    geniet van jullie vakantie.

groetjes,
    Diane.

• 14 Juli 2007 - 14:07

Marco:

Hallo vakantiegangers,

Goed aangekomen in Delhi? Geniet er samen lekker van en laat die foto's maar komen (de 1e 100 zijn al wel gemaakt denk ik).

Groetjes,
    Marco

• 16 Juli 2007 - 20:51

Papa:

Net al je reacties eens gelezen van voor je vertrek. Heel leuk zo.
    Wij hopen dat jullie heel veel genieten. Heel veel plezier en mooi weer.
    Liefs P en P