Chitwan - Reisverslag uit New Delhi, India van Inge en Michelle - WaarBenJij.nu Chitwan - Reisverslag uit New Delhi, India van Inge en Michelle - WaarBenJij.nu

Chitwan

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge en Michelle

28 Juli 2007 | India, New Delhi

Hoihoi,

Ik ga even snel proberen iets te sturen maar de verbinding valt steeds uit dus ik weet niet of het lukt. Sms en lukt ook niet. We hebben geen bereik. Ik stuur dus eerst deze vnl voor mijn ouders om even te laten weten dat allles goed is en daarna probeer ik iets te beschrijven in een volgende mail.
Hiermee dus een teken van leven :-) Alles is goed en Nepal is OK.

Inge & Michelle xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge en Michelle

Wij zijn moeder en dochter en in 2007 zijn we naar India en Nepal geweest. Nu in 2014 gaan we samen naar Vietnam.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 5198

Voorgaande reizen:

17 Maart 2014 - 07 April 2014

Naar Vietnam

13 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: